

Scaleform UI Kits Prebuilt-personigeblaj ekzemploj inkluzive de provaĵa C++-motoro kaj ActionScript-kodo, same kiel ekvivalenta Fulmenhavo. Tiuj komponentoj estas celitaj esti malpezaj, zorgante pri dudirekta komunikado kun la motoro kaj aliaj konsideroj pri ludevoluo. Scaleform CLIK Common Lightweight Interface Kit - facile personigebla Flash UI-komponentkadro, inkluzive de butonoj, listokestoj, faligas malsupren menuojn, glitilojn, arbojn kaj fenestrojn, kreitajn en kunlaboro kun. Scaleform 4 inkluzivas subtenon por ActionScript 3's enkonstruita 3D kapabloj, farante 3Di nenecesajn.


Scaleform disponigas APIojn por rekta komunikado inter Flash-enhavo kaj la ludmaŝino, kaj antaŭ-finkonstruitaj integriĝoj por popularaj motoroj kiel ekzemple Unity, Unreal Engine, kaj CryENGINE. Ĉiuj gravaj platformoj estas apogitaj, inkluzive de ludkonzoloj, poŝtelefono kaj komputilaj operaciumoj. La rezultaj SWF dosieroj povas esti utiligitaj rekte fare de la GFks-bibliotekoj, disponigante similan funkciecon al la Adobe Fulmo-Ludanto sed optimumigitaj por uzo ene de ludmaŝinoj.
#Autodesk scaleform gfx professional#
Verkintoj kreas uzanto-interfacojn uzantajn Adobe Flash verkantan ilojn, kiel ekzemple Adobe Flash Professional Kiel rezulto de la akiro de Autodesk de Scaleform Corporation en marto 2011, Scaleform GFx fariĝis parto de la Autodesk Gameware linio de mezvaro. Scaleform GFx estas ludevoluo mezvar pakaĵo, vektorgrafikoj igantaj motoron kutimis elmontri Adobe fulmo-bazita uzanto-interfacojn kaj HUDs por videoludoj.
#Autodesk scaleform gfx android#
Vindozo, OS X, Linukso, same kiel Xbox 360, Xbox One, Sony PlayStation 2, PlayStation Portable, Sony PlayStation 3, Ludstacio 4, PS Vita, 3DS, Wii, Wii U, Windows Phone, iOS, kaj Android Īŭtoskribotablo. Uzanto-interfaco en Limregionoj, igis uzi Scaleform GFxĬ++ API disponigis, C nombron Api havebla en Unity Plugin
